Навчальні програми
Навчальні програми з інформатики на 2015-2016 н.р.
Наказ МОН України від 29.05.2015 № 584 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
2-4 клас
Морзе Н.В., Ломаковська Г.В. та ін. Програма "Сходинки до інформатики" для 2-4 класів(Затверджено МОНУ, наказ від 12.09.2011 р. №1050)
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків інформатики у 2 класі
Орієнтовне календарно-тематичне планування за підручником “Сходинки до інформатики. 2 клас” (авт. Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко,Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд).
Навчально-методичне забезпечення
5-9 клас
В календарному плануванні врахувати зміни до програми!!!
10-11 клас
Календарне планування курсу "Інформатика.11 клас. Рівень стандарту" автори: Ривкінд Й.Я, Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) подивитися
Календарне планування курсу "Інформатика.11 клас" Рівень стандарту (за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вебер В.П., Кузьмінська О.Г.) подивитися
Календарне планування курсу "Інформатика.11 клас" Рівень академічний (за підручником Ривкінд Й.Я, Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) подивитися
Навчальні програми з інформатики на 2015-2016 н.р.
Наказ МОН України від 29.05.2015 № 584 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
2-4 клас
Морзе Н.В., Ломаковська Г.В. та ін. Програма "Сходинки до інформатики" для 2-4 класів(Затверджено МОНУ, наказ від 12.09.2011 р. №1050)
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків інформатики у 2 класі
Орієнтовне календарно-тематичне планування за підручником “Сходинки до інформатики. 2 клас” (авт. Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко,Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд).
Навчально-методичне забезпечення
5-9 клас
В календарному плануванні врахувати зміни до програми!!!
10-11 клас
Календарне планування курсу "Інформатика.11 клас. Рівень стандарту" автори: Ривкінд Й.Я, Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) подивитися
Календарне планування курсу "Інформатика.11 клас" Рівень стандарту (за підручником Морзе Н.В., Барна О.В., Вебер В.П., Кузьмінська О.Г.) подивитися
Календарне планування курсу "Інформатика.11 клас" Рівень академічний (за підручником Ривкінд Й.Я, Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) подивитися
Cкарбничка вчителя
Cписок програм та сервісів для
створення відеоуроків http://bit.ly/1DIMLb8
творення тестів http://bit.ly/1w9HubX
створення презентацій http://bit.ly/1Bc5HyM
Список з описом веб-сервісів, що допоможуть вчителю ефективно організувати свою роботу:
Дуже корисні поради щодо створення ком'пютерних тестів http://bit.ly/1DEmOec
Все щоб зробити урок цікавим Перейти>>
ІНТЕРНЕТ БУВАЄ НЕБЕЗПЕЧНИМ !
Публікації про шкідливий вплив на здоров'я дітей комп'ютерної техніки ще можна зустріти в засобах масової інформації, але мало хто порушує питання негативного впливу на не сформовану дитячу психіку відео - та фотоматеріалів сумнівного характеру, якими переповнений Інтернет. Ні для кого не секрет, що там безкоштовно можна знайти інформацію будь-якого змісту, навіть інструкцію з виготовлення вибухівки.
Сумна статистика криміналістів свідчить, що зростання агресивної поведінки молоді безпосередньо пов'язана із систематичним переглядом сайтів в мережі Інтернет, які демонструють злочинні, агресивні дії (про вбивства, побиття та знущання над людьми в найдрібніших деталях). Самостійний перегляд матеріалу такого змісту міцно осідає в психіці молодої людини і які висновки вона зробить після перегляду - ніхто не знає.
Серед молоді стало дуже популярним таке заняття, як знімати на мобільний телефон побиття та знущання, які відбуваються в школі, у дворі, та викладати їх в Інтернеті.
Якщо в реальному житті підліткові важко знайти однодумців щодо якогось «незручного» питання, то в мережі охочих обговорити будь-які незручності можна знайти швидко і багато. Якщо телевізійні фільми з насиллям, мультфільми з монстрами та усілякими жахами (якими, на жаль, також переповнений ефір телебачення) переглядаються усіма членами родини і хоч якось обговорюються, засуджуються, то блукання Інтернетом відбуваються усамітнено і таємничо, без будь-якого стороннього втручання на правильність розуміння та тлумачення змісту переглянутого. Тут підліток сам формує свої уподобання щодо будь-яких проявів людської поведінки. А потім ми бідкаємося, звідки ж з'являються збоченці, дітовбивці, маніяки та інші соціальне небезпечні особистості нашого суспільства.
Користуючись послугами Інтернету не забувайте і про заходи безпеки у спілкуванні з людиною, яку ви не бачите, та навчайте цим правилам і своїх дітей. Адже віртуальні шахраї дуже гарні психологи: представляючись одним з ваших давніх знайомих, вони дізнаються від вас конфіденційну інформацію, як, наприклад, коли у вас вдома нікого немає, з ким ви проживаєте, ваш майновий стан і т. д. Квартирні крадіжки, вчинені за наводками, отриманими шляхом спілкування шахрая з постраждалим через мережу, на жаль, вже не рідкість.
Тож, шановні батьки, якщо ваші діти користуються послугами Інтернету, то не забувайте стежити за змістом матеріалів, які переглядає ваше чадо, а краще користуйтеся системою «Батьківського контролю» або просто введіть пароль, щоб діти не могли самостійно підключатися до мережі. Спілкуйтеся частіше з дітьми, щоб вони не відчували себе самотніми, станьте для них найкращими друзями, з якими можна говорити на будь-які теми та вирішувати будь-які питання. Будьте пильними до будь-яких змін у поведінці та уподобань вашої дитини у зв'язку із появою в домі Інтернету.
Cписок програм та сервісів для
створення відеоуроків http://bit.ly/1DIMLb8
творення тестів http://bit.ly/1w9HubX
створення презентацій http://bit.ly/1Bc5HyM
Список з описом веб-сервісів, що допоможуть вчителю ефективно організувати свою роботу:
Дуже корисні поради щодо створення ком'пютерних тестів http://bit.ly/1DEmOec
Все щоб зробити урок цікавим Перейти>>
ІНТЕРНЕТ БУВАЄ НЕБЕЗПЕЧНИМ !
Публікації про шкідливий вплив на здоров'я дітей комп'ютерної техніки ще можна зустріти в засобах масової інформації, але мало хто порушує питання негативного впливу на не сформовану дитячу психіку відео - та фотоматеріалів сумнівного характеру, якими переповнений Інтернет. Ні для кого не секрет, що там безкоштовно можна знайти інформацію будь-якого змісту, навіть інструкцію з виготовлення вибухівки.
Сумна статистика криміналістів свідчить, що зростання агресивної поведінки молоді безпосередньо пов'язана із систематичним переглядом сайтів в мережі Інтернет, які демонструють злочинні, агресивні дії (про вбивства, побиття та знущання над людьми в найдрібніших деталях). Самостійний перегляд матеріалу такого змісту міцно осідає в психіці молодої людини і які висновки вона зробить після перегляду - ніхто не знає.
Серед молоді стало дуже популярним таке заняття, як знімати на мобільний телефон побиття та знущання, які відбуваються в школі, у дворі, та викладати їх в Інтернеті.
Якщо в реальному житті підліткові важко знайти однодумців щодо якогось «незручного» питання, то в мережі охочих обговорити будь-які незручності можна знайти швидко і багато. Якщо телевізійні фільми з насиллям, мультфільми з монстрами та усілякими жахами (якими, на жаль, також переповнений ефір телебачення) переглядаються усіма членами родини і хоч якось обговорюються, засуджуються, то блукання Інтернетом відбуваються усамітнено і таємничо, без будь-якого стороннього втручання на правильність розуміння та тлумачення змісту переглянутого. Тут підліток сам формує свої уподобання щодо будь-яких проявів людської поведінки. А потім ми бідкаємося, звідки ж з'являються збоченці, дітовбивці, маніяки та інші соціальне небезпечні особистості нашого суспільства.
Користуючись послугами Інтернету не забувайте і про заходи безпеки у спілкуванні з людиною, яку ви не бачите, та навчайте цим правилам і своїх дітей. Адже віртуальні шахраї дуже гарні психологи: представляючись одним з ваших давніх знайомих, вони дізнаються від вас конфіденційну інформацію, як, наприклад, коли у вас вдома нікого немає, з ким ви проживаєте, ваш майновий стан і т. д. Квартирні крадіжки, вчинені за наводками, отриманими шляхом спілкування шахрая з постраждалим через мережу, на жаль, вже не рідкість.
Тож, шановні батьки, якщо ваші діти користуються послугами Інтернету, то не забувайте стежити за змістом матеріалів, які переглядає ваше чадо, а краще користуйтеся системою «Батьківського контролю» або просто введіть пароль, щоб діти не могли самостійно підключатися до мережі. Спілкуйтеся частіше з дітьми, щоб вони не відчували себе самотніми, станьте для них найкращими друзями, з якими можна говорити на будь-які теми та вирішувати будь-які питання. Будьте пильними до будь-яких змін у поведінці та уподобань вашої дитини у зв'язку із появою в домі Інтернету.
Створення інтерактивних вправ
Види вправ:
Кросворд
Знайди пару
Вікторина 1 - тести
Гра “Парочки”
Знайди слова
Вікторина з друкуванням
Фрагменти зображення
Таблиця відповідностей
Числова пряма
Заповнити пропуски
Розставити за порядком
Класифікація
Інструкція:
https://docs.google.com/document/d/1pK2ancDQcy_GWZT1BEJxr5Edz7SVV2puH73heRj04fw/edit?pli=1Цікава інформатика
Посміхнись
Інформатика – це не лише складні мови програмування та незрозумілі алгоритми. Бувають й цікаві уроки з інформатики. Так-так. Широкого загалу набули тематичні загадки. Ось одна із них – «Про папугу капітана Флінта та книгу рекордів Гінесса».
Російський бізнесмен купив папугу самого капітана Флінта та вирішив занести його до всесвітньовідомої книги рекордів. Для здійснення своєї мрії, він навчив папугу за допомогою прицмокування язика брати відповідні цокання та складати із них слова. Начебто все вийшло, і для реєстрації папуги в книзі був представлений наступний номер.
Із різноманіття літер: шести «к», трьох «і», «а» та «ш» на очах здивованих суддів папуга склав підряд три слова «кішка», кожен раз викрикуючи: «Кішка, іще одна кішка, іще одна!». Тоді бізнесмен сказав йому, прицмокуючи: «Склади її, що в тебе вийде із трьох зібраних кішок?». Папуга викрикнув: «Собака!» та виклав відповідні букви.
Питання: допомогти суддям вирішити, чи дійсно папуга добре знає цікаві уроки з інформатики та десятинну систему числення та яким буквам відповідають різні цифри?
Такі цікаві уроки з інформатики можна практикувати навіть самостійно вдома. Їх можна віднайти в Інтернеті, таким чином перевіряючи та вдосконалюючи свої знання.
Нові інструменти для вчителя
Біл Гейтс. Как чудак изменил мир.
Біл Гейтс. Как чудак изменил мир.
Із Біта в Байт. Принтери
Комментариев нет:
Отправить комментарий